Sunday, October 12, 2008

End of Summer


Last summer picture taken of my beloved Chilicat. The bush thing behind her reminds me of a throne and she definitely is queen in her garden. That day it was really very warm and looking at this picture makes me feel warm inside, too. Sadly, these times really seem to be over now and my poor Chilicat was found today in my bed below the sheets and depressed. The sky is grey-white and I wished I didn't have to face a busy day and could just join her to bed.

Das letzte Sommerfoto der geliebten Chilikatze. Das Buschding hinter ihr erinnert mich an einen Tron und sie ist ganz klar Königin. Als ich dieses Bild aufnahm, war es sehr warm und wenn ich es so betrachte, wird mir gleich wärmer. Leider scheinen diese Zeiten nun wirklich vorbei zu sein und die arme Chilikatze ward heute im Bett unter den Bettlaken deprimiert aufgefunden. Der Himmel ist grau-weiss und ich wünschte, ich müsste heute nicht so viele Dinge erledigen und einfach nur mit ihr unter die Laken schlüpfen. Aber ach!

No comments:

Post a Comment